prensinveannesininguncesi 30 aylık, hiç inek sütü vermedim direkt içmesi için.
Nesquik laktozsuz ve şeker ilavesiz süt veriyorum bazen, dışarı çıktığımızda yanıma alıyorum özellikle.
Kek, poğaça gibi şeylerin içine koyuyorum. Öyle tüketmiş sayılıyor. Özellikle tercihim laktozsuz olması. Bi ara badem sütü almıştım granolaya katmak için ama sevmedi kızım.
Doktoru devamlı kullanılan inek sütünün geniz akıntısına, mukus artışına, öksürüğe sebep olabileceğini söylemişti. Hala uygun görmüyor içmesini.