Aysima1992 1ay 15 günlük bebeğim var anne sütü yetersiz geldiği için mamaya başlamak istiyorum BİM’in bebivita yeni doğan mamasını kullanıp memnun kalan var mı bebekde gaz yapıyor mu kilo aldirimi falan nasıl arkadaşlar
Haleediz01 Aysima1992 ben o mamayı şuan 1 aylık bebeğime kullanıyorum memnunum şimdilik ilk oglumdada kullanmıştım bir sorun yaşamadık
ASYA123- Aysima1992 1numarasini kullandım çok memnundum kabızlık olmadı.2numaraya geçtim kabız oldu çok zor yaptı kanadı hatta.birde 1numaradan daha yoğun ve yapışkan biberonda cikartamiyorum o kadar yoğun ve yapışkan.
Eymeneylul0 Mamalar bazen bebekten bebege değişiklik gösteriyo ama ben oglumda hero baby nin mamasiyla başlamıştım sonra bebivita kilo alimi falan cok guzeldi bizde bı sıkıntı olmadı ☺️