Bebeğim 5 aylık olmak üzere. Beşiğinde minik minik sallayarak uyuyor. Ama o minik dediği sallama olmazsa bile çok ağlıyor. Bende iki gündür ağladığında sallıyorum. Sustuğunda duruyorum. bi süre tamam ağlamıyor ama sonra oyuna çeviriyor. Elleriyle emziğiyle oynuyor tüm uyku kaçıyor. Bende ağlamasa da arada sallayıp duruyorum. Ama en son hareketsizleşiyo ve bi noktaya odaklanıyo. Ondan sonra hiç sallamıyorum. Öyle uyuyo. Acaba böyle de kendi kendine uyumaya alışır mı. Yoksa bir işe yaramaz mı 🤔