Zeynepbahar91 petitonunannesii ben kimyon verdim cunku benim kizim kolik ve asiri gazliydi. Cikan gaz sesini duysaniz inanin sasirirdiniz.
Baakpnr- Irmakprensesinannesi yaaa öyle mi ? Verenler de var diye o yüzden aslında verdim ama vermemeyim o zaman . Peki ne zaman vermeliyim ?
Irmakprensesinannesi Baakpnr- 4.5 -5 aylıkken belki ufak verin derim ama doktorunuza sorun gnlde ilk 6 ay sadece anne suyu veya mam onerilir
Meryemtrksoy petitonunannesii ay inşallah rabbim tez zamanda atlatmayo nasip etsin dün İnan o ıkındı ben ağladım ne yapcağımı bilemediğimden bende gaz yapmasın diye hiç bişey yemiyorum resmen ama 🤷♀️
GamzeDenizosmaoglu petitonunannesii bnce kendin iç bebeğe verme. rezenelyi ve kimyon tohumunu ben hala kullanıyorum yemeklerime de baharat olan kimyondan ekliyorum.