Merhaba anneler öncelikle amacım cocuklarimiz kilolarini ve boylarini karsilastirmak degil ama dün kontrolumuz ve asimiz vardi doktor ve ebe gayet iyi kilo alimi demesine rağmen ailemin zayif bu cocuk sütün mü yetmiyor doymuyor mu sütün mü gelmiyor demeleri beni çok üztü hatta gidip mama fiyatlarina bile bakmislar sizden rica sizin 2 aylikken bebisleriniz kilosu ne kadardi ve boyu cevaplari alip direk sütümle ilgili yorum yapanlara göstericem oğlum 3390 54 cm doğdu dün 2 ay 2 günlüktü 5.300 kilosu boyuda 60 cm cikti