Dunyayigeziyorum
şuan eşimle ben pozitifiz. Pazartesi günü testim negatifti ama o gün kızımın ateşi 39 a çıktı. Calpol verdim ama inmedi öyle çıkınca hastaneye gittik. Antibiyotik iğne yaptılar, kandaki oksijenini ölçtüler ilaç içirdiler. O günden beri antibiyotik ve calpol kullanıyorum. Kızımla cerrahi maskesiz temas kurmuyoruz sürekli maskeliyiz. Şükür bir daha ateşi çıkmadı, keyfi yerinde. Mutlaka hastaneye gidin derim, iğne rahatlattı kızımı