Rumeysa34 kızım tam 2,5 yaşında 30 aylık oldu. 2 yaşında bıraktırmayı denedim o kadar üzüldü ki bende mahvoldum vazgeçtim. Emmekse şu an ki durumu hala emiyor ama şöyle ki kendi kendine azalttı günde 2 kere emiyor gece hiç kalkmıyor tamam kızım meme yoruldu diyorum tamam anne diyip bırakıyor dönüyor yatıyor gece uykusuna kendisi geçiyor. İyiki zorlamadım, iyiki bir şey sürmedim travmaya sebep olmadım. Şimdi bakıyorum nerdeyse kendi kendine bırakmak üzere… gayet mutlu ve sosyal bir çocuk… diğer türlü etkilenip üzülecekti. Doktor diyor diye her şey doğru olacak değil üzülmeyin sakın. Bebeğinizi en iyi siz tanırsınız kaldı ki doktorlar bile bu dönemde 2,5-3. Yaşına kadar emzirin diyor. Zaten ilerde emmeyecek. Hiç üzülmeyin, bıraktırmayın sakın. Bu anların tadını çıkarın ❤️