bbbus95 ah canım bende öyleydim sezeryan olmuştum çok zor toparlandim xanim çok yanıyordu annem ilgilendi 10 gün boyunca ağlayınca oğlum lütfen ağlama neden ağlıyorsun gibi şeyler söylüyordum sanki çocuk anlıyor sa cevap vercek bugün 31 günlük olduk alıştım huylarına artık daha kolay geliyor sende öyle olacaksin alışacaksın merak etme 😇