Derinsmomm benim de öyleydi direk fışkırtıyordu dışarı itiyor oyun yapıyor ama şimdi sıcaklar arttıkça içmeye başladı ilk defa bardakla veriyorum bu arada 8 aylık oldu o aylarda biberonla kaşıkla demedim ama almadı zorla oyun yaparak kaşıkla biraz içtirebildim