Egehaninannesi 1bebek1annee diş olma şansı yüksek diş çıkarırken oğlumda gece gözü kapalı ağlıyr gece uykumuz olmuyor çok huzursuz oluyor. Mama o kadar yapmaz diye düşünüyorum
1bebek1annee Egehaninannesi Sanırım diş evet yaa. Biraz daha gözlemlemek istiyorum sonra bi doktoruna götürücem bakalım.🤷🏻♀️
1bebek1annee Mucizemsin21 akşam üstü biraz daha sakindi,belki mama yetmiyordur aç kalıyordur diye cc arttırdım güzel uyudu şimdilik. Bakalım gece ne bekliyor bizi🙄
1bebek1annee Pialvi ben de çok memnunum aslında ama sanki 2 numara da biraz kokuyor gibi. İçeriğinin değişmiş olmasından kaynaklı sanırım. Sizde de var mı hafif bir koku?
Mucizemsin21 1bebek1annee bizimkide huysuzdu 1 haftadır bugün çay bardağıyla baktım çıt çıt ses çıkar ELHAMDULİLLAH meğersem diş çıkarmış çok şükür darısı size kolaylıkla çıkarsın inşALLAH canım😇
Baby90 Deletedmom454 bende sma kullanıyordum 2 ye geçeli 1 hafta oldu peki bebelac alınca nasıl oldu sevdi mi ? Yaradımj?