Deletedmom_49 Menenjit aşısı olduk dün. Baya ateşlendi vs çok şükür şimdi ateşi yok. Ama bugün kahvalti veremedim asla istemedi ağladı aldım hemen mama sandalyesinden. Verdigimi de tukurerek çıkardı zaten. Olabiliyor mu boyle şeyler???