zeynepmommm Mavieylul amin inşallah umarım sizin bebeğiniz de hiç bir şey çıkmaz sadece sağlıkla büyümesini izlersiniz🤲🤲
Tozluyol Mavieylul mutokondri den suphelendiler ölümcül bir hastalık bir dk var diyor bir doktor yok diyor kimin ne yaptığı nededigi belli deyil .Allahima şükür kizimdada hiçbir gerilik yok Allahima emanet yavrum
Elifhkn Tugkaninannesi merhaba bizimde kaba motorumuz geriden geliyor bacaklari biraz gevsek dediler ama butun testler temiz cikti 19 20 aylikken emeklemeye dikilmeye koltuk kenarlarinda gitmeye basladi suan 22 sylik ama desteksix dikilme yurume yok.size ne demislerdi acaba ?
Tugkaninannesi Elifhkn genetik test temiz cikinca rahatlamistim ben. Sonrasi bi anda oldu zaten sizinki de yakinda yurur. Koltuk kenarinda dikikiyorsa tamamdir o is😊
Papatya_38 Elifhkn merhaba cocugunuz da ki durumu suan aynı bizde yaşıyoruz hangi testler yapıldı yürüyor mu acaba
AliAsafinannesiiii Tozluyol benimde bı arkadaşım var epilepsi oda çocukluğundan beri öyle dediğiniz gibi tedavisinde yok sadece ilaç kullanıyor çok zor bı durum rabbim şifa versin inşallah kızınıza
Leylahanli Tugkaninannesi merhaba bizim de her şey temiz 11 aylık oturuyor ama arada dengesini kaybediyor emekleme yok komando gibi gidiyor her yere. Sizin ne zaman tam dik oturdu emekledi cvp verirsen çok sevinirim
Izmirlianne35 Mavieylul bende yaptırdim 3gun önce bebeğim 3 ay 26 günlük kafasını tutamıyordu genetik testine gönderdiler 3 ay sonra sonuç çıkacak dedi bakalım hayırlısı bekliyorum ni ttup kan verdik
Ays1 Bizimki 3 ayda çıkıyor 4 defa yaptırdık 1 yıl sürdü bazıları da ücretli 10000ile 30000 arası değişiyor