Bebeğim 2aylık güzel emiyor, memeyi de seviyor. Ama sütüm az olduğu için doğduğundan beri mama da veriyorum. Başlarda kaşık biberon şırınga vs artık miktar çoğalınca normal biberona geçtik. Sütüm nispeten arttı ama sanırım hala yetmiyor. Emzirme danışmanı ile çalıştım, mama konusunda ukalalık yapmak dışında hiç bir şey yapmadı. Param boşa gitti. Şimdi tekrar mama ve biberonu bırakmak istiyorum çünkü meme reddi olacak sütüm azalacak diye korkuyorum. Tek başıma hiç bir şeyden emin olamıyorum zorlanıyorum. Emzirme danışmanı önerisi olan var mı?