elalinaelisa Asyam140820 Hiçbir aşısında ateşi çıkmamıştı kızımın 18 ay aşısında 39.6 oldu sabaha kadar ateşlendi gerçi her çocuk da bir olmaz ona göre sizde tedbirli olun
CanselK Asyam140820 bizde pazartesi olucaz bu zamana kadar hiç bir aşısında ateş olmadı inşallah olmaz bunda da 🙏🏻
Sadus Asyam140820 cuma günü oldu ateş-i olmadı ama çok huysuzdu 2 kol 1 damla seklindeboluyor kolunubtuttukca ağladı birde baktım etrafı sis kızarık hala sert lik var
Yusuf20 Asyam140820 aşı öncesi calpol verdim hiç birşey olmadı aşı uykusuzluk yapar mı bilmiyorum ama 2 gün beşiğe yatmadı uykusuz kaldım.
CanselK Asyam140820 kolunda birazcık şişlik var ama doktor olur demişti. Teşekkür ederiz umarız sizinde ateş olmaz 🙏🏻