Saripapatyaannesi34 Kızlar merhaba 1 yıl önce tüp mide ameliyatı oldum 38 kilo verdim son 6 7 kilo yapıştı gitmiyor var mı benim gibi olan tekrar kilo verimini nasıl baslatabilirim sıkıldım artık çektiğim eziyetlere değsin istiyorum sonra korumaya geçeceğim inşallah
Kubrik5734 Saripapatyaannesi34 cnm bol hareket bol su ve kobtrollu beslenme. Asla karbonhidratli seyler tuketme ve aburcubur kesinlikle yok ben 7 senelik tupluyum 19 kilo fazlam var diyete baslicam dogumda alinan kilolar malesef zor gidiyrlar ama bizler zaten az yedigimiz icin dengeli ve duzenli beslenirsek hizla kilo veriyoruz
Saripapatyaannesi34 Kubrik5734 aynen canım dogru benim eşimde 7 yıllık oda 20 kilo aldı ben daha şimdiden ideal kiloma gelemedim bile ☹️ teşekkür ederim🌺