Merhabalar ☺️ burada olduğum için çok mutluyum çünkü bende 3 günlük bir anneyim artık 🥳 ama henüz bebeğimi kucağıma almak nasip olmadı 😔 doğduğundan beri küvezde doğarken biraz zorlandı gözetim altında tutuyorlar ama bugün gidip alacağım inşallah 🙏🏻 dualarınız eksik etmeyin kızlar bu konuda. Ben birde sizlere bir şey sormak istiyorum. Normal doğumdan sonra benim göbeğim olduğu gibi kaldı çünkü çok zor bi doğumum oldu. Bu göbek için normal termal şortlu korselerden alsam işe yarar mı? Çünkü hamile korsesi dediğimiz zaman 200 sen aşağı ağzını açan yok maşallah. 🤦🏻♀️ Yardımcı olur musunuz bu konuda 🥺💕