anneler selam hemen konuya giriyorum. kizim 17 aylik son bir haftadir yemek yerken agzinda bekletip sonrada öğürüp yemegini tükürüyor. en sevdigi yiyecekler dahil bunu yapiyor. son azılar haric butun dislerimiz var. genel halide biraz huzursuz sayilir.
drmuz gunduz mamasini tamamen kesin dedi ama cocuk ac geziyor yani yedigi 2-3 kasik.
araniz da boyle birsey yasayan varmi? son azilar mi geliyor nedir agzina bakamiyorum da sinir krizi geciriyor resmen,zorlayamiyorum. cok yipratici bir surec geciriyorum agliyorum gizli gizli resmen. sinirlerim laçka oldu 🥺🥺