Kızlar merhaba kızım henüz 12 günlük ve cinsel organındaki genel şişliği yani ödemi kırmızılığı vs hala geçmedi ayrıca içinde de beyaz beyaz bişeyler var doğumdan sonra banyosunu hemen yaptırmadım ıslak mendil de sürmek istemedim o yüzden hiç ellemedim belki pişik kreminden de olmuş olabilir o beyazlıklar bilemiyorum ama acaba bu durum normal mi hastaneye de götürmeye cesaret edemiyorum gerek olmadığı halde küçücük çocuğa tonla test yapıyorlar ne yapacağımı şaşırdım o kısım tahmini ne zaman toparlıyor kendisini kızı olan anneler