1,5 yaşında kızım var. 10 gündür hasta. İlk defa hasta oldu tam geçiyor gibi oluyor tekrar hastalanıp ateşleniyor. Antibiyotik calpol aferin şurup hepsini denedik olmuyor. Doktoru çocuklar arasında özellikle domuz gribi salgını olduğunu söyledi. Bu durumu yaşayan var mı?