Civikcivciv
Baakpnr- Kızlar formül süt ile karıştırabilirsiniz çok daha tok tutar, anne sütü ile de yapabilirsin elbette. Normalde su ile yapılıyor ama ben formül süt ile yapıyordum. Biberon ile değil adı üstünde kaşık maması yani bildiğin kaşık ile yedireceksin.
canım hipp veya diğer markaların gece mamaları oluyor tok tutma özellikli adı altında. İçindeki buğday yulaf vs oranı daha fazla. Eğer ayına uygunsa istersen bir al dene. Ben yapmıştım o zamanlar tok tutuyordu açıkçası ama sonrasında kızım pek istemedi