Mom52115 Bebeğimi 00.30 da yatırdık, 64 günlük. Az önce altını açtığımda kupkuru taktığım gibi bir bezle karşılaştım Ve kesintisiz uyudu normal mi
Mmeelliikkeee Mom52115 kupkuru olmasada derin uykuda tutmuş olabilir istemsizce bizim de oluyor uyanınca bir iki saat sonra baya dolu dolu oluyor .. bir iki saat sonra tekrar değişin.. ama böyle devam ederse kuru ya doymuyordur yada Allah korusun böbrek vs başka sıkıntısı olabilir takip edin mutlaka 🌺 inşallah biraz sonra dolu dolu beziniz olur
Mlkhrn Mom52115 bekleyin biraz daha yapar. Yaptığında çiş rengine bakın. Sarı ise susuz kalmıştır(suyu anne sütünden alıyor zaten belirteyim de linç yemiyim) bir kere öyle oldu diye doktor aramaya gerek yok bence. En azından bugün takip edin
Mom52115 Mlkhrn üstüme yaptığı için anlayamadım:( açınca üstüme doğru idrarğnı yaptı. Normalde gece emmesine kalkmıyor bir kaç haftadır ama çişli uyanırdık
Mlkhrn Mom52115 çocuk kendini ispatlamak için üzerinize yapmış. Anne bak ben çiş yapıyoruuuuumm demiş daha ne olsun😊
cikolatahurma Mom52115 benim bebeğimde sabaha kadar ne kaka ne çiş yapardı tutuyodu ama ne zaman uyandı iki bez doldururdu hem kaka hem çiş bi sıkıntı yaşamadık şükür .
Zlm Mom52115 benimkide bir süre öyle idi hatta altına yapmiyo madem altını baglamiyom hava alsın bütün gece diye düşünmüştüm ama öyle olunca uyandı tabi 😄 sonra yine yaomaya basladi neden öyle oldu bilmiyorum
Stardust1 Mom52115 bence o kadar uzun süre beslenmeden uyumasına izin vermeyin maksimum 4 saatte falan bi uyandırıp emzirme yada mama hangi yöntemi kullanıyorsanız artık beslenmesini yapın bebeğiniz bu kadar uzun saatler kesintisiz uyumak için çok küçük. Sıvı alımı az olduğundan dolayı çişini yapmamıştır.