_qqqqq 8 ay 3 günliğiz ve doktorumuz bademciğimizin olması gerektipinden daha büyük olduğunu söylefi buda ağızdan nefes almasına sebep miş böyle olupta ameliyat olan oldumu acaba
Mlkhrn _qqqqq doktorlar benim de bademciğimin büyük olduğunu söylüyor. Küçükken nasıl nefes alırdım bilmiyorum ki. Üstte kalsın