Benim bebeğim de mamayla besleniyordu . Özelde ve devlette bir çok doktora sordum geneli 1 yaş bir tanesi de 15 aylıktan sonra mamayı bıraktırın dedi. Bizde fazla olanı tercih edip 15 ayda bıraktık mamayı. Süt tavsiye edilmiyor çok , ben sabah uyandığında vermek istedim sadece oda pişik yaptı şu an hiç içmiyor . Gıdaya ağırlık verin yoğurt kefir vs