Pinar3529 doğru diyorsun. Sağlık ocağında baktir sabah erkenden gidince alıyorlar hemen, hem temiz oluyor kimse olmuyor. Ben asilara hep öyle götürdüm sabah erken saatte . Küçücük bebisin dis etlerinde iltihap olması çok anormal bi durum, büyük ihtimalle vitamin eksikliği olmuş. Antibiyotik geçirse bile yeniden tekrarlar değeri düşükse. Bi an önce baktır bence sağlık ocağında. Çok geçmiş olsun yavruya inşallah tez vakitte şifa bulsun 🙏