Uykusuz02 aynı durumu yaşadım canım. 3. Gün yoğun bakıma aldilar ağlamaktan helak oldum. Günde 3-4 defa emzirdim ama uyanmiyordu gözlerini açmıyordu emzirirken ağlıyordum. Hepsi geçiyor İnan bana. Yoğun bakımın en basit vakası enfeksiyon. Süt sağ gönder sakin dur. Bizim evdeki 5. Günümüz 🤗 birde enfeksiyon 4. Gün temizlendi bende çok ağlayınca doktoru taburcu etti . Emdiği sürece sıkıntı yok dedi