Kızlar ben doģum yapalın6 ay olcak normal doģum oldu kestiler idrar kaçırıyorum kadin doktorum normal dedi yaniyor dedim mantar var dedi sıvı alıp.. baya oldu hala yaniyor bence kestikleri yerde sorun var sizce ne yapmalıyım ilk doğumda normal oldu yırtılma oldu ama iyilešmesi bukadar sürmedi yani böyle sorunlar hiç yašamadım..