Selam kizlar nasılsınız iyisinizdir inşallah şuan ne sebepten uyuyamiyorsunuz?
7ay önce doğum yaptım çok şükür 7ay boyunca gece bebeğimle alakalı sıkıntı yaşamadim.
Her akşam 10 gibi uyutuyorum bebeğimi sabaha kadar uyuyor,sıkıntı bende 🙃 uyuyamıyorum uykuya dalamiyorum telefonla da oynamıyorum bu bir hastalık mı acaba 🤷 gece uyuyamiyorum bebeğim zaten sabah 8de uyanıyor napicam ya? Uyumak için çok direniyorum olmuyor kalkıp ortalığı temizliyim diyorum boş durmaktansa🤷 kalkıyorum sabah zar zor ama gün boyu uykulu halsiz bebeğimle bile düzgün şekilde ilgilenemiyorum, bu arada kahve de içmiyorum öyle alışkanlığım yok hani desem o uykumu kaçırıyor 🥲