4 ay 21 günlük oğlum var 3 4 gündür öksürüğü vardı doktora gittik üşütmüş cigerine inmiş dedi iğne verdi antibiyotik verdi soğuk buharda yapıyorum 2 gündür biraz iyi gibiydi dün ben eşşeklik ettim misafirlikte şu verdim oda çok sıcaktı biraz soğuk koyum derken çok olmuş soğuğu şimdi öksürüyor geri başa döndük ve ben çok üzülüyorum iğne falan olmuştu 2 gün düzelmişti öksürük hala vardı da bu kadar yoktu şimdi öksürüyor balgam cikarip yutuyor yine ne yapacagimi şaşırdım iyice bu ayda bebeğe de bitki çayı veremem ki varmi bi oneriniz bu iyi gelir dediginuz ilaclarini kullaniyorum zatej de 😐😐