Bebeğimin odasına akşam 19:30 gibi bir iki fıss lavanta suyu sıkıp uyku önceside bir iki damla lavanta yağı ile masaj yapmak istiyorum ayaklarına sadece. Burun tıkanıklığına, uykuya iyi geldiğini okudum. Doktor kontrolümüz vardı ama sormayı unuttum. 5. ayının içinde bebeğim bir sakıncası olurmu sizce ? Deneyen uygulayan anne varmı aranızda ?