Merhabalar emzirmeden dolayı 8 ay sonra adetim oldu ama aşırı kanama oluyor sezaryen doğum olmuştu. Acili aradım olabilir dediler sizlerin nasıldı doğumdan sonra ilk adet.
eskiden çok az olurdu kanamam, şimdi saatte bir değiştirmek zorunda kalıyorum hatta daha da sık ☹️
düzelir mi ? Eskiye döner mi ? 🧐