babym22 dediğiniz gibi hava da yutuyor olabilir ama benim bebeğim anne karnından beri hıçkırırdı 8 aylık oldu hala hıçkırıyor. Mide büyürken de hıçkırık yapar. Okuduklarından normal olduğunu biliyorum. Ben hıçkırık tutunca emziriyordum hemen geçiyordu. İmkanınız varsa deneyebilirsiniz. Bi miktar daha mama verseniz aynı etkiyi yapar mı bilmiyorum.