basaktpe12 gaz bu. Benimki de tam 2 aylıkken başladı 4. Ayda hepten bıraktı meme reddiyle çok savaştım ama en son pes ettim dönmedi şu an 10 aylık emmiyor az bir sütüm kalmış sağım yapıyorum bitmesi yakındır. Siz lütfen bırakmayın ayakta gezerek , duşta, loş odada vs aklınıza gelebilecek her yöntemi deneyin zamanla düzelir inşallah