Anneler bebeğim 15 günlük daha önce de bahsetmiştim boğazında hırıltı var balgam gibi falan diye belki bileniniz vardır az önce hickirik tuttu defalarca nefessiz kaldı sanki beşiğine koymuştum uyuduğunda uyandı oksururken yine nefessiz kaldı kucagima nasıl aldigimi şaşırdım ben mi fazla endişeleniyorum bilmiyorum ama normal bir durum değil kontrolümüz salı günü ama kızımı böyle görmeye dayanamıyorum ne olabilir bu eşim geldiğinde söyleyecem hastaneye gideriz ama o zamana kadar akıl istiyorum sizden ne yapabilirim bu gece uyku yok zaten ama nasıl rahat uyumasını sağlayabilirim kızımın ve ne olabilir bu bir tahmini olan var mı acaba