123eikra_ Yok zorunlu sezaryen oldu, doktor kontrolüm vardı 5 cm açıklık olduğunu söyledi doktorum ama sancım yoktu. Suni sancı ile denedik 1 saatten fazla ama vücut kabul etmedi sancıyı bebeğim komplikasyona giriyordu, acil sezaryene aldılar o yüzden ama yani sanki hiç doğum yapmamış gibiydim 2 sonra ev işine bailadım yemekti süpürmeydi zorlanmadan 😂 ilk doğumumda dikişlerim açılmıştı 2 aya yakın uğraştık tekrar epizyotemi vs vs 🤷🏼♀️ hayırlısı böyleymiş