Kızlar 2 buçuk yaşında oğlum var. Bu aralar sinirlenince yüzümüze tükürüyor. Bana babasına BabaAnnesine sinirlenince herkese tükürüyor. Bugün babam köyden görüntülü aradı beni oğlumla konuşmak için. Babam uğraştı onunla kızdırdı ve babama da tükürdü o kadar utandım üzüldüm ki🙁 çocuğu ne biçim eğitmişler ne öğretmişler diyecekler arkamdan. Kızıyorum yapma çok ayıp diyorum ama tekrar tükürüyor bana🙁 ne yapacam ben bunu böyle eve gelen misafire bile tükürüyor yerine dibine giriyorum resmen. Nerden görmüş öğrenmiş hiç bilmiyorum. Ben eşim hareketlerimize dikkat ederiz çocuklar örnek alır diye🤷♀️ Sizde böyle sorunlar yaşadınız mı düzelir mi zamanla ? Ne yapmam lazım 🙁