pinarolmez Kızlar selaam, bebeğim 2 ay 28 günlük emdikten sonra emdiği göğsümde ağrı oluyor, sızlama gibi sizce normal mi? Ya da neden oluyor bileniniz var mı yardıım please
ecrinaselin_annesi pinarolmez mastit oluyor olabilirsin ılık suyla duş alıp göğsüne masaj yapıp duştan sonra da bı güzel sağarsan ağrın geçer inşallah
Damlali pinarolmez sizlama gibi oluyosa sut geliyodur gogsune canim emzirirken damarlar acildigi icin sut doluyodur ama agri oluyosa mutlaka sag bosalt gogsunu
ecrinaselin_annesi pinarolmez sağma makinesi varsa şimdi de önce biraz parmaklarınla masaj yapıp sağabilirsin ben yapmadan sagardim 🙈