Kumsallluysal göz doktoru görmeli, bizde aynı sıkıntıyı yaşadık. Gözyaşı kanalımız tıkalıydı her gün göz pınarına masaj yaparak geçirdik. Bir doktorun size bunu göstermesi lazım tam o nokta çok önemli. Lütfen yarın zaman kaybetmeden bir göz doktoruna gidin. Yarına kadar oluşan çapağıı kaynamış ılımış suyla tülbent yada bebek mendilleriyle silin..
lütfen süt çay uygulaması yapmayın hiç bir yararı yok aksine daha çok zarar verir