Kızlar 10 aylık oğlum var ve gerçekten emzirme zamanı geldiğinde içime tabiri caizse bi öküz oturuyo. O kdr canımı acıtıyor ki bazen gözümden yaş geliyor. Güzelce söylüyorum anlamıyor kızıp hayır annecim ısırmıyoruz tarzı konuşmaya çalışıyorum olmuyor kendi bildiğini okuyor. Göğsümün Ucu da değil de böyle ucun bittiği kısımdan bi yarımın da yarımı santim kadar ilerinin derisini kaldırdı dişiyle artık oturup ağladım. İnadına yapıyor ve ben artık emzirmek istemiyorum 🥺 halbuki en güzel bağımızdı bu bizim. Benim için kabusa döndü. Lütfen biri yardımcı olsun ya kafayı yicem