Sevgitoprak İyi geceler arkadaşlar 2 aylık bebeklerinizi gece kaldırıp emziriyor musunuz yoksa kendi kalkmasını mı bekliyorsunu benim ki 4 saat geçince kalkıyor sonra 2 saat sorun olurmu acaba 4 saat gündüz uykumuz yok tabiki
Mavis34 Sevgitoprak doktor en fazla 3bucuk saate bit uyandır emdir asla 4 saati bulmasin dedi bize ama 2 kez uyuyakaldım.4 5 saati buldu bir sıkıntı olmadı ama normalde 3 saatte bir kaldırıp emdiriyorum
tipikbiryayburcu Sevgitoprak Biz 1. ay kontrolüne gittiğimizde doktor gece sen kaldırma bebek kendi uyanınca emzir uykusunu bölme dedi. Kendi de 3-4 saat sonra uyanıyor zaten. Gece uykusu gelişimi açısından daha önemliymiş.
milenka Sevgitoprak kendisini bekliyordum ben. Şuanda öyle yapıyorum. Kırkı geçince bıraktım kaldırıp emzirme olayini
Beren21 Sevgitoprak boy 68 kilo 4.600. ilk ayda sarılığı zor atlattigimiz için geç kilo almaya başlamıştık
Atlasimmm tipikbiryayburcu gece kaçta uyuyor bebeğiniz benimki 2 den önce ne yapsamda uyumuyor 2 aylık😩
Ecematlas Benim de bebeğim 2 aylık oldu uykuya hasret kaldık doktor ne zaman isterse emzir dedi biz memede yapışık geziyoruz 2 buçuk saatte otomatik kalkıyor gece leri uyumuyor gündüzleri bazen keyif için memede durmak istiyor 🥲