Kızlar utana çekine yazıyorum kusura bakmayın ama🙈🙈. 3 gündür vajinamda acayip derecede kaşıntı oluyor. Kaşımaktan kıpkırmızı oluyor. Afedersiniz idrara çıkınca sızlıyor. Sonra çamaşırımda ufaktan kan lekeleri görüyorum. Acaba hassas bi yer olduğundan dolayımı çok aşırı Kaşımaktan kanıyor. Bazen akıntı da görüyorum sarı kahvemsi karışık. Ilık suyla yeşil sabunla yıkıyorum. Ardından travazol krem sürüyorum. İyi geliyor ama sonra tekrar devam ediyor. Hatta balon gibi şişiyor. Randevu aldım ayın 18 ine verdi. Acaba böyle bir durum yaşayanınız göreniniz bileniniz var mı acaba. Yardımcı olursanız sevinirim. 🙈