Güzel anneler merhaba 🎈
Oğlum şuan 6 aylık ortalama bir ay öncesine kadar yani 5 aylıkken ek gıdaya başladık oğlum mamayla beslenen bir bebekti doymadığını fark edip ek gıdaya geçtiğimizden beri mama reddi başladı asla yemiyor sadece gece uykusuna uyurken, gece uykusunda ve sabaha karşı şeklinde yiyor ama gündüz 3 öğün ek gıda yiyor bu durum normal mi ve hala desteksiz oturamıyoruz ve emeklemiyoruz inatlaşıyor asla istemiyor ama yürüteciyle tüm evi dolaşıyor 9 kilo 80 cm sizce gelişimi normal mi bu durumları yaşayan annelerim yardımcı olur musunuz lütfen 😢