Tecrubelianne Arya0620 canim yardimla olacak is degil bu yanlis anlama bu sozumu.esiniz neden o kadar dusuk maasi asgari ucret bile degil.hersey pahali gecnmek cok zor allah hepimizin yardimcisi olsun
Tecrubelianne Arya0620 birde ben 2.5 yil once dogum yaptim o zamanda 300 tldi hic zam yapmamismi allahin cezaları
Gamzehakan Arya0620 belediyeye veya sosyal yardımlaşmaya gitsen kesin yardım verirler vermezler deme bu durumdaki kişilere her zaman yardım var
Habisoo34 Arya0620 cimere yazın şikayet arkadasim cimere yazmış ertesi gün hemen para yatmış hesabına
Habisoo34 Arya0620 cumhurbaşkanlığı iletişim merkezi Googla cimer yazın girin sayfasına ordan şikayet oluşturun durumunuzu felan her şeyi yazın