Sdkanur küçükken takmadığınızda kapanır büyüdüğünde kapanmayacak. Benim kulaklarım delik asla küpe kullanmadım kullanmıyorum da keşke deldirmeselermiş diyorum. Çocuk bir birey, kendi vücudu hakkında söz sahibi olana kadar dokunulmaması taraftarıyım ki pedegogların önerileri de bu yönde.