Aysen_1 benim bebeğim dengazlı bir bebek ve hangi mamayı denediysem gaz yapıyor. Doktor similac alimentum verdi bu sıkıştırılmış en az gaz yapan mama dedi.ama bu bile gaz yapıyor bebeğimde. Bağırsakları hassas bir bebek her mama gaz yapar dedi bende aşırı yoruldum artık kilo almıyor mamalarda olan gazını daha da arttırıyor 4. Ay 13 günlük bu arada bebeğim.