Bebeğim sünnet olalı 2 haftayı geçti kırmızılık vardı geçmişti hiç bişey yoktu bugün bezini değiştirirken uç kesilen kısmı morarmistj baya ve bebeğim bezini açınca huysuzlandi aşırı derece bezi takmama izin vermedi baya sorladi ordan oraya attı kendini korktum geç saat olduğu için doktorada ulaşamadım uykusu geldiği için mi böyle yaptı yoksa açıyormu bilemedim sizin basinisa gelen varmı böyle neden durduk yere morar di ki sizce