Bu nasıl söylenir bilmiyorum ama yedi aylık bebeğim sürtünmeyi öğrendi uyumadan önce beni emerek uyuyordu şimdi emerken kendini kasıyor bacaklarını hareket ettiriyor ne yapacağımı şaşırdım ya. Daha önce bu konuyla ilgili bir kaç yazı okumuştum her çocukta veya bebekte olabiliyormuş diye ama ben acayip panikledim ne yapacağımı bilmiyorum var mı bunu yaşayan ?