N1101 canım ben bebeğime ilk üç gün kuralı uyguladım her gün biraz bi iki kaşık süt içirdim alerjisi olmadığına emin olduktan sonra içirmeye başladım araştırdığımda gördüğüme göre direk inek sütü vermek doğru değilmiş pastörize süt daha yararlıymış bu uzun bi konu sen mutlaka googleden bak unutma bu yüzden bimin günlük sütlerinden altın süt olanı var zaten raf ömürleri en fazla bi hafta oluyor altın sütü kullanıyorum ben diğer sütlerden farkı vitamini yağı daha fazla öyleki paketli süt olmasına rağmen insanlar bu sütle yoğurt peynir yapabiliyormuş fiyatı 9 tl civarıydı ben bebeğimi emziriyorum hala hem mama hem meme şeklinde gidiyorduk son 1 2 aydır mamayı gündüzleri uyanıkken içmiyordu midesini bulandırıyordu bu son 2 haftadırda uyurken bile asla kabul etmemeye başladı bende gün içinde yemeğini yediriyorum geceleri biberonuna 150 bazen 170 e kadar hafif ısıttığım sütü koyup içine bi gün bi çay kaşığı bal bi gün bi çay kaşığı pekmez koyuyorum geceleri bazen yemeğini tam yemeyince 2 en fazla 3 tane cici bebe atıyorum içine