444434 İyi geceler hanımlar. Bebeğim 3 aylık. Emerken 2 3 dk sonra bırakıp etrafa bakıyo. Tekrar memeye alıyorum tekrar aynı hareket. Napıcam bilemedim. Tecrübeli hanımlar lütfen yardım edin
Mom4565 444434 emzirirken sesli ortam da emziriyorsun? 3 aylık bebekler etrafı keşfetmeye başladığı için sessiz ortam da emzirilmeli TV filan açık oluyorsa dikkati dağılır duyduğu seslere.
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi 444434 3 ayligiz bizde aynı durumdayız. Karnı doyup keyfi emmek isteyince yapıyor .etrafa bakmasa bana bakıp gülüp gülüp alıp bırakıyor memeyi.bi süre sonra düzelir büyüdükçe
Bebegimm1 444434 3 aylik hali geldi aklima etrafi kesfediyor birde meme reddi biberon reddi oluyor farkli pozisyon deneyin 😁
Aysnrblghn Artık etraf ilgisini çekiyor annesi çok normal,birak kesfetsiiin,ağlayarak vs yapmıyorsa ne olacak
444434 Aysnrblghn ama bu seferde doymuyo. Anlıyorum çünkü 2 dk sonra yine istiyo. Bende yoruluyorum artık bi 5 dk emse raziyım
444434 Mom4565 bide 2 yaşımda kızım var ben ses yapmasam mutlaka o yapıyo. Dönüp ona bakıyo sonra başka şeylere
Mom4565 444434 mümkün olduğu kadar odasında emzirsemiz olmaz mı.? Tabi bu keyfi de yapsın etrafı keşfedtsin ama doymaz dk başı emmek ister bu kez de ve hep öyle gider .
444434 Bebegimm1 yatırarak emziremiyorum bi türlü oğlumla beceremedik. Başka hangi pozisyonda olabilir
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi 444434 çok acıkmış olursa yarım saat. Emme süresi sık olduğu zaman 15 dk falan .emzik vermiyorum ben emmek istedikçe sık sık emziriyorum
Bebegimm1 444434 bazen farkli odada bazen de bebegim yatarken ben hafif ustune egilip oyle emzirdim kendi agirliginizi bebege vermeden oyle de emerdi yuzune bakmiyordum bakarsam gulerdi iyun sanardi 😁
444434 Mom4565 evet bende ondan korkuyorum çünkü kızımda aynı böyleydi ve o zaman tecrübesiz olduğum için doydu sanardım
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi 444434 Evet canım. Bazen sık sık emdiği için sut geldiği zaman emesi gelmiyor boşa akiyor .bende biraz ara koyuyorum acıkınca epey emiyor. Bazen de keyfi dediğim gibi ozaman oyuncak yapıyor 😁
444434 BirSevda-iki-Emanet_Sahibi sık emzirmek iyi değil mi çözemedim kimisi diye gaz yapar kimisi diyo süt yapar