Naz93
2 yaşına gelince odasında yatması lazım değil. Sizinle aynı odada başka bir yatakta yatması lazım. 2 yaşına kadar aynı yatakta olmanız lazım zaten. 4 yaşında kendi odasına geçmesi gerekir. Yatsın yanınızda, siz de uykunun tadını çıkarın. Stres olmanıza gerek yok ki. Ne kadar yanınızda yatırırsanız o kadar güven alır ve zamanı geldiğinde ayrılması kolay olur. Adem Güneş’in konuyla ilgili kitaplarını ve yazılarını okuyabilir, videolarını izleyebilirsiniz 🙏🏻