defneninannesiiiii 10sare kaç aylıkken aldınız? ben bebeğim ağlasın istemiyorum o yüzden çekiniyorum biraz
Vildan2334 defneninannesiiiii kendiniz rutin ve duzen oluşturmayı deneseniz ben oyle yaptim çünkü uyku egitimini dogru bulmuyorum guvenli baglanma esastir bana göre
defneninannesiiiii Vildan2334 yapmayı denedim deniyorum ama bir türlü başarılı olmuyor kafam çok allak bullak
tekanne Uyku düzeni değilde uyku rutinimiz var aslında bir hafta dişinizi sıkın alışmaya başlıyor saati gelince uyku sinyalleri veriyor 3 buçuk aylığız
Seherekincikan Benim kızımda 3ay 10 günlük uyku rutinimiz var. Emzik kundak sallama ve pış pış. Bunlar bir araya gelince düzenli saatlerde uyuyoruz ama bende uyku eğitimi almak istiyorum. Kundak sallama ve pış pış olmasın istiyorum. Tavsiye bekliyorumm.